بوی عیدی!

  و تازه شد ...

  بوی خوبی گرفت...

  همه ی انچه که آموختیم

  و زندگی کردیم

  آغاز شد باز هم آموزشی و زندگی

  بر خود مبارک پنداشتم

  بر شما نیز


حساب کتاب آخر سال!

 

  داشتم واسه سال ۸۹ چرتکه  میزدم

  دیدم جز یک مورد که اونام ازدواج با همسرم بود

  بقیش سال خوبی واسم نبود

  سالی که گذشت واسه شما چطور بود دوستان؟

جنگ آخر سال

 

  بازم داریم به چهارشنبه سوری نزدیک میشیم

  بازم صداهای مهیب و ترسناک

  من که یاد جنگ  های ستاره ای میوفتم

  شما چطور؟

تست هوش

 

اگر گنجشک ۴ پا داشته باشد انگاه جمع پاهای ۵ جوجه و۴ گربه چندتا میشود؟

هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستم!



   سلام دوستان

   سالگرد ازدواج من و همسرم نزدیکه

   اما نمیدونم چی بهش کادو بدم

   به نظر شما چی براش بگیرم؟

عجیب!!!!

 

  حس میکنم دنیا مثل گردونه قرعه کشی بانکها میمونه

  اما من مثل بقیه توپها نمیگردم

  تا چرخش گردونه باعث سرگیجم نشه

  نمیدونم چرا چرخونه وایساده من میچرخم؟!

امروز

  سر کلاش آشنایی با قرآن(درس یه واحدی)

  استاد برگشت گفت : میخوام یه تحقیق بدم بهتون

  واسه ارفاق احتمالی توی نمره پایانی!

  بعد از اتمام درس رفت سراغ موضوع تحقیق

  گفت: در بیارین توی قرآن چند سوره با حروف مقطعه هست

  حروف مقطعه و

  نام سوره و

  تلفظ عربیشو بنویسین بیارین 25% داره!!!!!!!!!!!!!!!!!

  آخه آدم چی بگه؟!

دلشکسته

 


  زیبا بود

  هزاران جوانه که از زیر برگ های خشکیده پاییزی سرک میکشیدند و نگاهم میکردند

  لبخند میزدند و با وزش باد میرقصیدند و از آمدن بهار شاد بودند

  کاش تو نیز بعد از گذران پاییز و زمستان دوباره بیدار میشدی

  لبخند میزدی و نگاه گرم و مهربانت نوازشم میکرد

  آه...

  سکوت بر تمام قبرستان حاکم بود اما در گوشم صدای لا لایی هایت را میشنیدم

  باز هم برایم بخوان

  نیمی از من در اینجا در زیر خاک مدفون است

  نیم دیگرم اما در جایی دور دست 

 چه بر من گذشت مادر

هیچ

 


   باز هم به صفحه موبایل خیره شدم تا خبر بدهی میایی یا نه

  خسته شدم

  دیگر مهم نیست

  ...

  مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد لطفا بروید به درک!

دیدار

 

   نگران نباش

   اشک هایت را اینقدر بی حساب خرج نکن

   میدانم چه میکشی میان یک مشت سفله

   نگران نباش

   میدانم از جنس آنان نیستی

   برای رسیدن به آینده بهتر تحملشان میکنی

   عزیزم فردا به دیدنت می آیم

   شک نکن...